25. juni 2026

Aktivitetsglede på Løntjernbråten.

 

Vår Gode sjåf ø r

                       

Lionslekene gikk av stabelen i Gullverket, Eidsvoll for 5. gang søndag 14. juni.

Mange deltakere fra Årnes kjørte buss med Inge Bugge som sjåfør. Han har kjørt oss i mange år og går nå av med pensjon. Vi vil savne Inge og hans lune væremåte. Som takk ble han overrakt Lions sin vase

Lionsklubbene på øvre Romerike sto for et flott arrangement, og ca 100 deltakere og like mange hjelpere og Lionsmedlemmer var i aksjon i gråvær, men heldigvis uten regn.

Temperaturen var fin og idrettsgleden stor; pilkast, ballast på boks, ringspill, frisbee og gullvasking var blant flere aktiviteter på programmet. Det vannet flotte premier; diplomer, medaljer og blant annet 10 fruktkurver gitt av lokale butikker i alle kommuner på Øvre Romerike.

Takk til alle som deltok, alle som bidro med gaver og premier, og alle Lionsmedlemmer for at arrangementet ble så flott. Løntjernbråten som aktivitetssted viste seg igjen fra sin beste side.